niedziela, 2 września 2012

Przyśpiewki i takie tam szmery-bajery : )

Całuj Młody całuj, nie rób takiej checy jak nie umiesz w usta to pocałuj w plecy.


Zimna rosa,zimna rosa, Pani Młoda chodzi bosa, Panie Młody, nie bądź felek,wykup Młodej pantofelek x2 Pantofelek jest malutki i kosztuję litra wódki x2


Byłam raz w ..miejsce wesela.., wstąpiłam gdzie grają, dwie teściowe siedzą, obie sraczkę mają. Teściowo, teściowo chciało ci się zięcia teraz będziesz spała w żłobku u cielęcia. Młody ma pistolet, młoda ładownicę, weszli pod pierzynę, zrobili strzelnicę.

Nie spiewaj, nie spiewaj, nie otwieraj geby, bo wezme kamienia wybije ci zeby:)

Nasi mili goście proszę się nie gniewać bo to na weselu wszystko można śpiewać

Bratowo bratowo dałam ci braciszka ty mi niepolałaś zadnego kieliszka

Żebyś nie pil wódki i ..Młodą.. szanował
i przy wszystkich gościach w buzie pocałował.

Całowałeś młody w sieni pod schodami
a teraz pocałuj między rodzicami.

Całowałeś młody w sieni na drabinie
a teraz pocałuj przy całej rodzinie.

Młoda ma kałamarz, młody wieczne pióro,
jak pójdą do izby otworzą se biuro.

Śpiewam sobie śpiewam, śpiewać nie przestane
puki od młodego flaszki nie dostane.

My sobie śpiewamy jak te leśne ludki,
a pan młody gapa nie przyniósł nam wódki.


posluchaj no mlody
juz jestes po slubie
wypusc swego ptaszka
niech sobie podziubie

wesele wesele
po weselu smutek
bo panu młodemu
nie chcial stanąć fiutek

A teraz idziemy na jednego ! A teraz idziemy wódkę pić ! Jak żeś wypił to sobie nalej a butelkę podaj dalej. kto nie wypił ten pierdoła, stawia wszystkim dookoła

nie pijemy wódki nie pijemy wódki pocałunek był za krótki/x2 nie pijemy wcale nie pijemy wcale pocałunek był niedbale/x2








Zdejmij młoda welon przypnij sobie kwiatek bo ty już należysz do grona mężatek.




DO TEGO POTRZEBNE BY BYŁY ATRYBUTY, lecz nie do wszystkiego.. i jest okay :)

*Ja Ci młoda daje tę łyżkę wazową, żebyś napieprzała teścia i teściową.
*Ja Ci młody daję tę butelkę wina żebyś se pierdyknął na pierwszego syna
*Ja Ci młoda daję ten kawałek kija żebyś się broniła jak Cię będzie bijał
*Ja Ci młody daję tę małą tareczkę będzie pyskowała przetrzyj jej mordeczkę
* Ja Ci młoda daję to małe sitecko żebyś przecedzała dla małego mlecko
*Ja Ci młody daję małą paczkę fajek mówili mi goście, że Ty nie masz jajek
*A Ty masz tu młoda dwie dychy do tego gdy Ci mąż ucieknie kupisz se drugiego
*Masz tu Panie Młody wspaniałe delicje żebyś pierwszej nocy miał dobrą kondycję
*A Ty masz tu młoda piękne łoficery, żebyś mogła chodzić z męzęm na spacery
*Masz tu Panie Młody kawałek łańcuszka jak będzie uciekać przywiąż ją do łóżka
*Masz tu Pani Młoda ten kieliszek soli, żebyś zobaczyła jak pierwszy raz boli
*Masz tu Panie Młody pieprzy odrobinę jak Ci sama nie da wsyp jej pod pierzynę
*Masz tu Pani Młoda dwa kieliszki wódki to jest bardzo dobre na wszelkie pobudki
*Ten drugi kieliszek to za teścia zdrowie, jak Młody wysiądzie teściu dopomoże
*Przypatrzcie się młodzi co to do Was leci a to jest maszynka do robienia dzieci
*Masz tu Panie młody słoiczek musztardy, jak se posmarujesz zawsze będzie twardy.
*Kończę to spiewanie, bo mnie Młody prosi, bo mu się fujara do góry podnosi




Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś fajne weselne przyśpiewki to proszę w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz